LOGOWANIE

Skorzystaj z opcji logowania aby uzyskać dostęp do większej bazy materiałów

POLITYKA JAKOŚCI

Nasz sukces na rynku zależy od tego, jak klienci postrzegają nasze wybory i świadczone usługi w stosunku do ich wymagań, oczekiwań i oferty konkurencji.


ZOBACZ WIĘCEJ

CELE:

CIĄGŁE SPEŁNIANIE OCZEKIWAŃ I WYMAGAŃ NASZYCH KLIENTÓW, UWZGLĘDNIAJĄC AKTUALNE NORMY I PRZEPISY TECHNICZNE.

  • Bieżące śledzenie postępu technicznego w dziedzinie techniki światłowodowej.
  • Rozłożenie odpowiedzialności za jakość na każdego pracownika, stosownie do przydzielonych zadań i kompetencji.
  • Systematyczne monitorowanie Klienta mające na celu zapewnienie jego Satysfakcji

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I Z AGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.

NAWIĄZYWANIE I DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI ZMIERZAJĄCE DO UZYSKANIA WYSOKIEJ JAKOŚCI DOSTAW.

  • Poszukiwanie nowych dostawców.
  • Utrzymywanie para metrów jakości dostaw produktów i usług.

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.


OFEROWANIE WYROBÓW I USŁUG O WYSOKIM POZIOMIE TECHNICZNYM I CHRONIENIE WŁASNEJ MYŚLI TECHNICZNEJ.

  • Systematyczną kontrolę ustalonych para metrów jakości produkcji i usług .
  • Ochronę patentową nowatorskich rozwiązań na ternie RP i Unii Europejskiej.

ROZWIJANIE SYSTEMÓW OCHRONY DANYCH

  • Formułowanie i rozwijanie Polityki Bezpieczeństwa.
  • Systematyczne rozwijanie procedur bezpieczeństwa.


POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy plików cookies („ciasteczek”) do celów statystycznych oraz profilowania dla lepszego dopasowania treści dla Państwa. Klikając przycisk „Wyrażam zgodę” akceptują Państwo poniższe postanowienia. ZOBACZ WIĘCEJ

RODO:
Dnia 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W związku z powyższym chcieliśmy Państwa poinformować na jakich zasadach przetwarzamy Państwa dane osobowe.

Dane:
Dane osobowe to informacje, na podstawie których możemy zidentyfikować Państwa (np. adres mailowy, adres IP). Dane te mogą być zapisywane w plikach cookies przez nas oraz naszych sprawdzonych partnerów.

Pliki cookies („ciasteczka”):
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies („ciasteczka”), które służą do zapisywania w Państwa przeglądarce ustawień strony np. loginu i hasła.
Cel przetwarzania danych:
Przetwarzamy dane do celów statystycznych oraz profilowania dla lepszego dostosowania treści oferty dla Państwa. W przypadku klientów sklepu internetowego przetwarzanie służy do realizacji zamówień oraz zapewnieniu bezpieczeństwa przed utratą konta.
Administrator danych:
Administratorem danych jest OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. z siedzibą w Łodzi przy ul. Kaczeńcowej 8. Państwa dane mogą być przekazywane do sprawdzonych partnerów w celu realizacji zamówień (np. kurierzy) oraz zapewnienie funkcjonowania strony (np. dostawcy hostingu). Pełną listę firm znajdą Państwo poniżej.

Państwa prawa:
Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. W przypadku udzielenia zgody mogą Państwo ją w każdej chwili wycofać – wystarczy wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, przeniesienia, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. W każdej chwili mogą Państwo złożyć skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO).





Kontakt:
Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pisząc maila na adres: rodo@optomer.pl lub dzwoniąc pod numer +48 42 611 01 00.

Zgoda:
W celu wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych prosimy kliknąć przycisk „Wyrażam zgodę”.

I. Informacje ogólne

1. Operatorem Serwisu www.optomer.pl jest:

OPTOMER Meller Rzetelski sp. j.
Ul. Kaczeńcowa 8
91-214 Łódź
NIP: 726-01-29-295
REGON: 470586094
KRS: 0000092137

2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach w następujący sposób:
a) Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje
b) Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. „ciasteczka”).
c) Poprzez zapisywanie technicznych logów na poziomie serwera www, obsługiwanego przez Dot.pl (operator hostingu prowadzi
swoją stronę pod adresem http://www.dot.pl. Operatorem jest InterData s.c. A. Kozubowicz, T. Kuliński, K. Stępień z siedzibą
w Łodzi).

3. Niniejsza Polityka jest dokumentem informacyjnym i nie zastępuje polityki bezpieczeństwa, prowadzonej przez OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

4. W zakresie danych, będących danymi osobowymi w świetle przepisów o ochronie danych osobowych, administratorem danych jest OPTOMER Meller Rzetelski sp. j.

II. Informacje w formularzach

1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór danych osobowych, wówczas taki zbiór jest rejestrowany przez OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

5. Jeśli dane w formularzu umożliwiają identyfikację osoby fizycznej, to osoba taka ma prawdo do wglądu, modyfikacji i żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie. Możliwe jednak, że będzie to powodowało brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.

6. Dane podane w formularzu przetwarzane są w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu rejestracji nowego użytkownika lub kontaktu handlowego.

III. Informacja o plikach cookies

1. Serwis korzysta z plików cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Pliki tego rodzaju zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. lub podmioty z nim współpracujące.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
a) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
b) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
c) określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. reklamodawców oraz partnerów.

9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookies wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10. Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

IV. Udostępnienie i powierzenie przetwarzania danych

1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej, udostępniane są wyłączenie za zgodą tej osoby.

3. OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom, na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

V. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Internet Explorer
Mozilla FireFox
Chrome
Opera
Safari

POLITYKA ANTYKORUPCYJNA

Stosujemy zasady uczciwości i wiarygodności we wszystkich swoich działaniach. Prowadzimy biznes najwyższych standardów etycznych, w sposób przejrzysty i odpowiedzialny.
ZOBACZ WIĘCEJ

Firma OPTOMER Meller Rzetelski sp. j. stosuje zasady uczciwości i wiarygodności we wszystkich swoich działaniach. Prowadzimy biznes przy poszanowaniu najwyższych standardów etycznych, w sposób przejrzysty i odpowiedzialny. Działając w zgodzie z przepisami zawartymi w prawodawstwie polskim deklarujemy dołożenie wszelkich starań w celu zapobieżenia przejawom i próbom korupcji oraz łapownictwa.

Polityka antykorupcyjna Firmy dotyczy wszystkich jej pracowników, oraz osób działających w jej imieniu, niezależnie od miejsca ich pracy i pełnionych obowiązków.

Przez działania korupcyjne i łapówkarstwo rozumiane są takie działania, podczas których jedna ze stron oferuje drugiej korzyści majątkowe, rzeczowe lub inne, w celu osiągnięcia zamierzonego efektu np. przyznania kontraktu, pozytywnego rozpatrzenia wniosków, przyspieszenia toku sprawy, czy rozstrzygnięcia sporu na swoją korzyść.

Polityka antykorupcyjna zobowiązuje pracowników do przestrzegania następujących zasad:

  • nie wolno oferować ani wręczać kontrahentom, klientom, urzędnikom i innym osobom zaangażowanym w działalność firmy żadnych korzyści majątkowych lub rzeczowych,
  • nie wolno przyjmować żadnych korzyści, wartościowych prezentów, ofert i innych form łapówek,
  • zabrania się zabiegania o jakiekolwiek formy łapówki na własną korzyść, działając w imieniu firmy,
  • należy odmawiać jakiejkolwiek formy łapówki i zgłaszać fakt otrzymania takiej oferty do bezpośredniego przełożonego,
  • można przyjmować i oferować drobne upominki i gadżety firmowe, jeśli nie zachodzi podejrzenie, że prezent taki jest formą wywierania nacisku na podjęcie decyzji biznesowej,
  • podejmowanie gości i wydatki promocyjne są uzasadnione, jeżeli są współmierne do okoliczności i stanowią istotną część prowadzenia biznesu.

Zarząd Spółki i kadra kierownicza są zobowiązane do wprowadzania w życie i egzekwowania skutecznych procedur uniemożliwiających powyższe praktyki w obszarach:

  • procesu zakupów, wyrobów i usług,
  • wyboru dostawców bądź podwykonawców,
  • zasad wynajmu obiektów lub sprzętu,
  • procesu zatrudniania pracowników,
  • prowadzenia ksiąg finansowych i rejestrów.

Działania sprzeczne z Polityką antykorupcyjną należy zgłaszać do bezpośredniego przełożonego, bądź przełożonego wyższego szczebla.  Naruszenie niniejszej polityki pociągnie za sobą podjęcie kroków dyscyplinarnych wobec pracownika i może stanowić podstawę do zwolnienia
z Firmy.

POLITYKA ŚRODOWISKOWA

Przed współczesnym człowiekiem stoi zadanie szczególnej dbałości o środowisko. Sami jesteśmy częścią tego środowiska naturalnego i musimy zadbać o to, aby nasze działania były przyjazne dla Ziemi i jej mieszkańców. ZOBACZ WIĘCEJ

CIĄGŁE SPEŁNIANIE OCZEKIWAŃ I WYMAGAŃ NASZYCH KLIENTÓW, UWZGLĘDNIAJĄC AKTUALNE NORMY I PRZEPISY TECHNICZNE.

  • Bieżące śledzenie postępu technicznego w dziedzinie techniki światłowodowej.
  • Rozłożenie odpowiedzialności za jakość na każdego pracownika, stosownie do przydzielonych zadań i kompetencji.
  • Systematyczne monitorowanie Klienta mające na celu zapewnienie jego Satysfakcji

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I Z AGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.

NAWIĄZYWANIE I DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI ZMIERZAJĄCE DO UZYSKANIA WYSOKIEJ JAKOŚCI DOSTAW.

  • Poszukiwanie nowych dostawców.
  • Utrzymywanie para metrów jakości dostaw produktów i usług.

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.

OFEROWANIE WYROBÓW I USŁUG O WYSOKIM POZIOMIE TECHNICZNYM I CHRONIENIE WŁASNEJ MYŚLI TECHNICZNEJ.

  • Systematyczną kontrolę ustalonych para metrów jakości produkcji i usług .
  • Ochronę patentową nowatorskich rozwiązań na ternie RP i Unii Europejskiej.

ROZWIJANIE SYSTEMÓW OCHRONY DANYCH

  • Formułowanie i rozwijanie Polityki Bezpieczeństwa.
  • Systematyczne rozwijanie procedur bezpieczeństwa.

GLOBAL COMPACT

Jesteśmy członkiem ogólnoświatowego programu Global Compact, który powstał 1999 r. z inicjatywy ówczesnego Sekretarza Generalnego ONZ Kofiego Annana. Celem programu jest poprawienie warunków pracy, ochrona środowiska naturalnego oraz przeciwdziałanie korupcji w przedsiębiorstwach na całym świecie.
ZOBACZ WIĘCEJ

CIĄGŁE SPEŁNIANIE OCZEKIWAŃ I WYMAGAŃ NASZYCH KLIENTÓW, UWZGLĘDNIAJĄC AKTUALNE NORMY I PRZEPISY TECHNICZNE.

  • Bieżące śledzenie postępu technicznego w dziedzinie techniki światłowodowej.
  • Rozłożenie odpowiedzialności za jakość na każdego pracownika, stosownie do przydzielonych zadań i kompetencji.
  • Systematyczne monitorowanie Klienta mające na celu zapewnienie jego Satysfakcji

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I Z AGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.

NAWIĄZYWANIE I DOSKONALENIE WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI ZMIERZAJĄCE DO UZYSKANIA WYSOKIEJ JAKOŚCI DOSTAW.

  • Poszukiwanie nowych dostawców.
  • Utrzymywanie para metrów jakości dostaw produktów i usług.

UTRZYMANIE I UMOCNIENIE POZYCJI DOSTAWCY SZNURÓW OPTYCZNYCH, OSPRZĘTU ŚWIATŁOWODOWEGO I USŁUG DLA ODBIORCÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH I INNYCH, ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH.

  • Monitorowaniem obrotów z Klientami.
  • Aktywne poszukiwanie Klientów mierzone wielkością obrotów i ilością Klientów krajowych i zagra nicznych.
  • Zapewnienie nowoczesnego wyposażenia do produkcji, kontroli jakości i badań.
  • Zwiększenie udziału w rynku usług.

OFEROWANIE WYROBÓW I USŁUG O WYSOKIM POZIOMIE TECHNICZNYM I CHRONIENIE WŁASNEJ MYŚLI TECHNICZNEJ.

  • Systematyczną kontrolę ustalonych para metrów jakości produkcji i usług .
  • Ochronę patentową nowatorskich rozwiązań na ternie RP i Unii Europejskiej.

ROZWIJANIE SYSTEMÓW OCHRONY DANYCH

  • Formułowanie i rozwijanie Polityki Bezpieczeństwa.
  • Systematyczne rozwijanie procedur bezpieczeństwa.

ZAUFALI NAM

POZNAJ PEŁEN ZAKRES NASZYCH PRODUKTÓW

Sprawdź katalogi produktowe firmy OPTOMER. Oferujemy elementy połączeniowe, osprzęt stacyjny i kablowy, komponenty sieci dostępowych FTTX i napowietrznych, a także wiele innych rozwiązań.
POBIERZ KATALOG