fbpx

LOGOWANIE

Skorzystaj z opcji logowania aby uzyskać dostęp do większej bazy materiałów

Prezentacja firmy

OPTOMER to polska firma z 30-letnim doświadczeniem na rynku optotelekomunikacyjnym. Dostawca rozwiązań dla nowoczesnych pasywnych sieci światłowodowych dla firm telekomunikacyjnych, instalatorskich, operatorów telewizji kablowych, zarówno w Polsce,
jak i w Europie. OPTOMER w Polsce jest liderem w dziedzinie produktów dedykowanych sieciom FTTH, będąc głównym dostawcą produktów dla sieci FTTH, FTTB i FTTO dla ORANGE Polska. Specjalizuje się w produkcji patchcordów, pigtaili, fanoutów, splitterów, muf i przełącznic światłowodowych.

Aktualne oferty pracy

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą jako potencjalnym pracodawcą. Aktualnie jednak nie prowadzimy rekrutacji na żadne stanowiska.

Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz naszych mediów społecznościowych, gdzie będziemy informować o ewentualnych przyszłych rekrutacjach. Nasza firma stale się rozwija, i w przyszłości może pojawić się możliwość dołączenia do naszego zespołu.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy powodzenia w Państwa poszukiwaniach zawodowych.

OPIS STANOWISKA:

• zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń poprzez wykonywanie regularnych przeglądów, napraw oraz modernizacji instalacji automatyki i mechaniki,
• nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem parku maszynowego,
• sporządzanie dokumentacji technicznej,
• dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów automatyki przemysłowej,
• współpraca z działem Produkcji oraz IT we wdrażaniu systemów automatyzujących i monitorujących procesy produkcyjne.

WYMAGANIA:

• umiejętność czytania rysunku technicznego, schematów instalacji elektrycznych oraz pneumatycznych,
• znajomość systemów sterowania PLC oraz podstawowa znajomość języków programowania,
• doświadczenie na podobnym stanowisku, otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
• uprawnienia SEP grupa I oraz grupa III.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca z najnowszymi technologiami wykorzystywanymi w telekomunikacji,
  • seria certyfikowanych szkoleń wewnętrznych,
  • karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe,
  • możliwość skorzystania z karty sportowej i dofinansowań do posiłków.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – TEOFILÓW, Kaczeńcowa 8
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: rafal.poper@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 605 656 541

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Czym będziesz się zajmować:

  • Planowaniem i realizacją strategii marketingowej wspierającej sprzedaż B2B.
  • Tworzeniem angażujących treści na firmowe kanały (artykuły, posty, newslettery, treści na stronę oraz sklep internetowy).
  • Projektowaniem materiałów graficznych na potrzeby social media, stron internetowych i kampanii marketingowych.
  • Prowadzeniem i rozwijaniem profili firmy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube) w tym planowanie harmonogramów, tworzenie postów i moderacja społeczności.
  • Planowaniem, wdrażaniem i optymalizacją kampanii digitalowych nastawionych na generowanie leadów.
  • Planowaniem i koordynowaniem działań marketingowych online i offline.
  • Śledzeniem trendów rynkowych oraz analizą konkurencji.
  • Wparciem działów handlowych przy tworzeniu ofert, prezentacji, kart katalogowych.
  • Organizacją udziału firmy w targach branżowych.

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili na FB, LI, YT.
  • Umiejętność tworzenia różnorodnych tekstów (brandowych i technicznych).
  • Kreatywność w podejściu do działań marketingowych oraz poczucie estetyki.
  • Znajomość programów graficznych.
  • Umiejętność tworzenia contentu wideo.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Portfolio z przykładami Twoich prac (teksty, grafiki, materiały wideo).

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Wdrożenie zawodowe i wsparcie zespołu na start.
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Kawa / herbata.
  • Karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe.
  • Możliwość skorzystania z karty sportowej i dofinansowań do posiłków.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – TEOFILÓW, Kaczeńcowa 8
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: ecommerce@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

  • pozyskiwanie i obsługa klientów,
  • bieżąca obsługa i monitorowanie zamówień,
  • utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy,
  • przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu,
  • współpraca z działami operacyjnymi firmy,
  • umiejętność pracy w zespole i utrzymywania pozytywnych relacji z pracownikami,
  • aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynku polskim.

Wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie,
  • komunikatywność,
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • znajomość obsługi komputera,
  • zaangażowanie i chęć do pracy,
  • chęć zdobywania wiedzy produktowej i nowych umiejętności,
  • skuteczność w realizowaniu założonych celów,
  • umiejętność przekonywania i budowania pozytywnych relacji z klientem,
  • kreatywność,
  • dyspozycyjność,
  • doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość programu Symfonia Handel lub innych programów fakturujących mile widziana,
  • prawo jazdy kategorii B.

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę biurową w godzinach 8-16,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • możliwość posiadania karty sportowej.

Kandydatów zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy w mediach społecznościowych:

  1. Facebook https://pl-pl.facebook.com/Optomer ,
  2. LinkedIn https://www.linkedin.com/company/optomer-sp-j/ ,
  3. YouTube https://www.youtube.com/user/optomerspj .

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

  • prowadzenie aktywnej sprzedaży na obsługiwanych rynkach zagranicznych i nadzór nad procesem sprzedaży,
  • doradztwo oraz wsparcie techniczne dla klientów w zakresie doboru produktów i rozwiązań oferowanych przez OPTOMER,
  • sporządzanie ofert handlowych i prezentacji produktowych,
  • reprezentowanie firmy na targach oraz wyjazdach zagranicznych,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami i aktywne poszukiwanie nowych klientów,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki techniczne (telekomunikacja, elektronika, mechatronika, elektrotechnika, informatyka itp.),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość dodatkowego języka (np. niemieckiego, francuskiego lub włoskiego) mile widziana,
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie,
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe godziny pracy,
  • wdrożenie zawodowe,
  • możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
  • karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe.

Kandydatów zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy w mediach społecznościowych:

  1. Facebook https://pl-pl.facebook.com/Optomer ,
  2. LinkedIn https://www.linkedin.com/company/optomer-sp-j/ ,
  3. YouTube https://www.youtube.com/user/optomerspj .

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• praca na magazynie wyrobów gotowych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi,
• kompletacja i weryfikacja produktów według zamówień klienta,
• przygotowanie paczek i palet do wysyłki towarów,
• przygotowanie dokumentów wysyłkowych,

• nadzór nad magazynem wyrobów gotowych.

Wymagania:

• doświadczenia na podobnym stanowisku,
• dokładności i zaangażowania,

• mile widziane uprawnienia na wózki widłowe oraz znajomość Symfonii.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• pracę jednozmianową,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Miejsce wykonywania pracy:
Optomer – Łódź, ul. Maratońska 104

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• rozwiązywanie zagadnień technicznych
• sporządzanie dokumentacji technicznej
• udział w pracach rozwojowych firmy
• współpraca z działami technicznymi obecnych i potencjalnych klientów
• zapewnienie ciągłości ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych
• wykonywanie planowanych przeglądów oraz napraw maszyn i urządzeń

Wymagania:

• znajomość podstawa rysunku technicznego
• znajomość zagadnień związanych z pneumatyką i automatyką przemysłową
• prawo jazdy kategorii B
• dobre umiejętności manualne
• otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
• mile widziane uprawnienia SEP (do 1kV)
• mile widziana znajomość systemu CAD

Oferujemy:

• stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• praca z najnowszymi technologiami wykorzystywanymi w telekomunikacji
• seria certyfikowanych szkoleń wewnętrznych
• karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska lub na adres rafal.poper@optomer.pl

Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 605 656 541

Miejsce wykonywania pracy:
Optomer – Łódź, ul. Maratońska 104

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Wymagania:

• umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów
• komunikatywność i dobra organizacja pracy
• umiejętność pracy w zespole
• znajomość zagadnień technicznych (wykształcenie techniczne lub doświadczenie na stanowisku inżynieryjnym lub podobnym)

Mile widziane:

• wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
• znajomość j. angielskiego technicznego
• znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej (produkcja, instalacja, projektowanie, zastosowanie)
• prawo jazdy kat. B

Obszary w których pracuje nasz dział:

• monitorowanie, diagnostyka i udoskonalanie procesów technologicznych
• sporządzanie dokumentacji technicznej i instrukcji dla działów produkcji
• planowanie, przeprowadzenie i dokumentacja procesów badawczych
• techniczne wsparcie sprzedaży
• opracowywanie nowych lub zmodyfikowanych produktów
• techniczne wsparcie procesów decyzyjnych

Oferujemy:

• pracę w zgranym zespole i w przyjemnej atmosferze
• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• praca jednozmianowa w godz. 7-15 lub w godz. 8-16
• rozwój osobisty oraz zawodowy
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
• możliwość uzyskania karty sportowej

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska lub na adres rafal.poper@optomer.pl

Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 605 656 541

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Wymagania:

  • umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów
  • komunikatywność i dobra organizacja pracy
  • doświadczenie produkcyjne (jako pracownik produkcji również) i znajomość procesów produkcyjnych
  • znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej (produkcja złączy światłowodowych lub produkcja osprzętu)

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne)
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • praca jednozmianowa w godz. 7-15 lub w godz. 8-16
  • miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży
  • rozwój osobisty oraz zawodowy
  • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
  • możliwość skorzystania z karty sportowej

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: +48 605-656-541.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

Opis stanowiska:

• praca przy montażu złączy optycznych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi

Wymagania:

• zdolności manualne
• precyzyjność
• dobry wzrok
• doświadczenie przy montażu urządzeń elektrycznych lub telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
• praca jednozmianowa
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży
• możliwość rozwoju zawodowego
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym
• możliwość skorzystania z karty sportowej

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• analiza rotacji towarów magazynowych,
• formułowanie zamówień do dostawców oraz monitorowanie ich realizacji,
• przygotowywanie kalkulacji cenowych produktów,
• współpraca z dostawcami oraz negocjowanie warunków handlowych,
• ścisła współpraca z działami produkcyjnymi oraz handlowym,
• udział przy wprowadzaniu nowych produktów do oferty sprzedażowej firmy.

Wymagania:

• wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
• doświadczenia na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
• silnie rozwiniętych zdolności analitycznych,
• doskonałych umiejętności planowania i organizacji pracy,
• proaktywności w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów,
• znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• pracę jednozmianową,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• przygotowanie harmonogramu produkcji,
• planowanie z uwzględnieniem surowców, materiałów oraz terminów realizacji,
• współpraca z działem zakupów, sprzedaży oraz magazynem,
• monitorowanie bieżących zagrożeń w cyklu produkcyjnym,
• raportowanie do przełożonych,
• współpraca przy optymalizacji procesu produkcji.

Wymagania:

• wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
• doświadczenia na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
• silnie rozwiniętych zdolności analitycznych,
• doskonałych umiejętności planowania i organizacji pracy,
• proaktywności w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów,
• znajomości języka angielskiego na poziomie podstawowym.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• pracę jednozmianową,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

OPIS STANOWISKA:

  • nadzór nad procesem produkcji,
  • nadzór nad zleceniami produkcyjnymi we współpracy z działem planowania
  • raportowanie do kierownictwa,
  • współpraca z działem technicznym w zakresie utrzymania ruchu,
  • współpraca z działem planowania produkcji

WYMAGANIA:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • umiejętność organizacji pracy podległemu zespołowi,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe godziny pracy (jedna zmiana)
  • wdrożenie zawodowe,

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

  • przygotowanie wydań materiałów według zleceń produkcyjnych,
  • przyjęcia towarów,
  • nadzór nad gospodarką magazynową, dbanie i ład i porządek.

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• zaangażowanie,
• uprawnienia na wózki widłowe,
• znajomość programu magazynowego Symfonia (mile widziane).

Oferujemy:

• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• praca jednozmianowa (8-16),
• stabilne warunki zatrudnienia.

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• praca na magazynie wyrobów gotowych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi.

  1. Kompletacja i weryfikacja produktów według zamówień klienta.
  2. Przygotowanie paczek i palet do wysyłki towarów
  3. Przygotowanie dokumentów wysyłkowych
  4. Nadzór nad magazynem wyrobów gotowych

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dokładność i zaangażowanie,
• uprawnienia na wózki widłowe oraz znajomość Symfonii – mile widziana.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• praca jednozmianowa,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

Opis stanowiska:

• praca przy montażu złączy optycznych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi.

Wymagania:

• zdolności manualne,
• precyzyjność,
• dobry wzrok,
• doświadczenie przy montażu urządzeń elektrycznych lub telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• praca jednozmianowa,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

OPIS STANOWISKA:

• ustawianie i regulowanie maszyn oraz przyrządów produkcyjnych zgodnie z instrukcją technologiczną,
• pozyskiwanie szczegółowych i wyczerpujących informacji o problemach produkcyjnych,
• wsparcie działu R&D w jego podstawowych działaniach.

WYMAGANIA:

• umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów,
• komunikatywność i dobra organizacja prac,
• doświadczenie produkcyjne (jako pracownik produkcji również) i znajomość procesów produkcyjnych,
• znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej (produkcja złączy światłowodowych lub produkcja osprzętu).

MILE WIDZIANE:

• wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne),
• prawo jazdy kat. B.

OFERUJEMY:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• praca jednozmianowa w godz. 7-15 lub w godz. 8-16,
• miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• rozwój osobisty oraz zawodowy,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

OPIS STANOWISKA:

  • udział w pracach rozwojowych firmy,
  • rozwiązywanie zagadnień technicznych,
  • projektowanie nowej oferty produktowej firmy,
  • opracowywanie i dystrybucja dokumentacji konstrukcyjnej wyrobów,
  • doradztwo oraz wsparcie techniczne dla klientów,
  • doradztwo w zakresie doboru produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę,
  • stanowisko w dziale konstrukcyjnym wchodzącego w skład zespołu R&D firmy OPTOMER.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność projektowania w programie 3D (mile widziany SolidEdge),
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność organizowania i realizowania tematów przy pracy zdalnej.

MILE WIDZIANE:

  • znajomość platformy Microsoft 365,
  • znajomość programu Autocad,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • wiedza o światłowodowych sieciach telekomunikacyjnych.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełne szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy w zespole R&D,
  • możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespołem,
  • karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

OPIS STANOWISKA:

  • nadzór nad procesem produkcji,
  • nadzór nad zleceniami produkcyjnymi we współpracy z działem planowania
  • raportowanie do kierownictwa,
  • współpraca z działem technicznym w zakresie utrzymania ruchu,
  • współpraca z działem planowania produkcji

WYMAGANIA:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • umiejętność organizacji pracy podległemu zespołowi,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe godziny pracy (jedna zmiana)
  • wdrożenie zawodowe,

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

ABOUT US:

OPTOMER is a Polish company with 30 years of experience in the telecommunication market. The provider of solutions for modern passive fibre optic networks for telecommunications and installation companies, as well as cable TV operators, both in Poland and Europe. OPTOMER in Poland is a leader in the field of products dedicated to FTTH networks, being the main supplier of products for FTTH, FTTB and FTTO networks for telecom and CATV operators. Specializes in the production of preconnectorised fibre optic cables and passive fibre optic hardware.

Job description:

  • contact with foreign suppliers and customers
  • supervision the sales and purchasing process,
  • preparing commercial offers,
  • representing the company during trade fairs and business trips,
  • taking care of business relations with company’s business partners,
  • active search for new business partners and opportunities,
  • cooperation with company’s other departments.

What we need:

  • higher education or in progress,
  • excellent command of English,
  • knowledge of an additional language (e.g. German, Spanish, French) is appreciated,
  • category B driving license,
  • ability to work under time pressure and with many tasks at the same time,
  • openness, communication skills, ability to work in a team and commitment in the scope of entrusted duties.

What we offer:

  • stable employment in the company with well-established market position,
  • employment based on contract,
  • fixed working hours,
  • full training,
  • opportunities for personal development while working in experienced and professional team,
  • group insurance and sport cards.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

  • przygotowanie wydań materiałów według zleceń produkcyjnych,
  • przyjęcia towarów,
  • nadzór nad gospodarką magazynową, dbanie i ład i porządek.

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• zaangażowanie,
• uprawnienia na wózki widłowe,
• znajomość programu magazynowego Symfonia (mile widziane).

Oferujemy:

• umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• praca jednozmianowa (8-16),
• stabilne warunki zatrudnienia.

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Opis stanowiska:

• praca na magazynie wyrobów gotowych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi.

  1. Kompletacja i weryfikacja produktów według zamówień klienta.
  2. Przygotowanie paczek i palet do wysyłki towarów
  3. Przygotowanie dokumentów wysyłkowych
  4. Nadzór nad magazynem wyrobów gotowych

Wymagania:

• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dokładność i zaangażowanie,
• uprawnienia na wózki widłowe oraz znajomość Symfonii – mile widziana.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• praca jednozmianowa,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – RETKINIA
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

Opis stanowiska:

• praca przy montażu złączy optycznych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi.

Wymagania:

• zdolności manualne,
• precyzyjność,
• dobry wzrok,
• doświadczenie przy montażu urządzeń elektrycznych lub telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

• umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• praca jednozmianowa,
• miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
• możliwość skorzystania z karty sportowej.

 

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    NAPISZ DO NAS




    Opis stanowiska:

    • prowadzenie aktywnej sprzedaży na obsługiwanych rynkach zagranicznych i nadzór nad procesem sprzedaży,
    • sporządzanie ofert handlowych,
    • reprezentowanie firmy na targach oraz wyjazdach zagranicznych,
    • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami,
    • aktywne poszukiwanie nowych klientów,
    • współpraca z innymi działami firmy.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    • znajomość dodatkowego języka (np. niemieckiego) mile widziana,
    • prawo jazdy kategorii B,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie,
    • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków.

    OFERUJEMY:

    • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • stałe godziny pracy,
    • wdrożenie zawodowe,
    • możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
    • karty sportowe oraz ubezpieczenie grupowe.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Opis stanowiska:

    • przyjmowanie i ewidencja zamówień (w systemie ERP, sporządzanie zleceń produkcyjnych, potwierdzeń zamówień),
    • kontakt z innymi działami firmy,
    • kompletowanie i utrzymanie stałego obiegu dokumentów oraz porządku w dokumentacji (potwierdzenia dostaw, pilnowanie terminów zamówień itp.),
    • wsparcie działań handlowców,
    • współpraca z firmami transportowymi,
    • odpowiadanie na zapytania klienta dotyczące realizacji zamówień,
    • przygotowywanie dokumentów handlowych, dokumentacji wysyłkowej do fakturowania,
    • sprawdzanie dostępności towarów.

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie,
    • doświadczenie w obsłudze klienta,
    • język angielski w mowie i w piśmie, poziom komunikatywny,
    • wykonywanie czynności biurowych z zastosowaniem komputera (pakiet MS Office) i urządzeń zewnętrznych (drukarka, skaner itp.),
    • doskonała organizacja pracy (wielozadaniowość),
    • samodzielność,
    • chęć do nauki,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • odnajdywanie się w pracy zespołowej.

    Warunki pracy:

    • miejsce pracy – biuro,
    • umowa o pracę,
    • pełne wdrożenie,
    • ubezpieczenia,
    • karty sportowe.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Opis stanowiska:

    • opracowywanie i dystrybucja dokumentacji technicznej,
    • doradztwo oraz wsparcie techniczne dla produkcji,
    • rozwiązywanie zagadnień technicznych na produkcji,
    • udział w pracach rozwojowych firmy, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających prace,
    • współpraca z działami technicznymi obecnych i potencjalnych klientów,
    • nadzór i prace konserwacyjne w parku maszynowym,
    • projektowanie dodatkowego wyposażenia produkcyjnego,
    • prace manualne związane z wprowadzaniem nowych maszyn,
    • praca z drukarkami 3D.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne,
    • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków,
    • umiejętność czytania rysunku technicznego,
    • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point),
    • prawo jazdy kat. B,
    • otwartość na nowe technologie,
    • mile widziana wiedza z zakresu mechatroniki,
    • mile widziana umiejętność projektowania w programach 3D (dodatkowym atutem znajomość SolidEdge).

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • pracę jednozmianową,
    • miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • rozwój osobisty oraz zawodowy,
    • wdrożenie zawodowe,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

     

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Opis stanowiska:

    • opracowywanie i dystrybucja dokumentacji konstrukcyjnej wyrobów,
    • doradztwo oraz wsparcie techniczne dla klientów,
    • doradztwo w zakresie doboru produktów i rozwiązań oferowanych przez OPTOMER,
    • rozwiązywanie zagadnień technicznych,
    • udział w pracach rozwojowych firmy,
    • współpraca z działami technicznymi obecnych i potencjalnych klientów.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne,
    • minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • znajomość programu Autocad,
    • umiejętność projektowania w programie 3D (mile widziany SolidEdge),
    • prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie,
    • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków.

    Oferujemy:

    • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • wdrożenie zawodowe,
    • możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

     

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Wymagania:

    • umiejętność myślenia analitycznego i rozwiązywania problemów,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • komunikatywność i dobra organizacja pracy.

    Mile widziane:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne),
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • pracę jednozmianową,
    • miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • rozwój osobisty oraz zawodowy,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.
    Z wybranymi osobami skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Wymagania:

    • komunikatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
    • samodzielność i dobra organizacja pracy,
    • dobra znajomość języka angielskiego.

    Mile widziane:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne),
    • znajomość zagadnień jakościowych,
    • znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • praca jednozmianowa,
    • miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • rozwój osobisty oraz zawodowy,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.
    Z wybranymi osobami skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Wymagania:

    • otwartość na nową wiedzę branżową,
    • dobra znajomość Excel’a oraz Word’a,
    • umiejętność zbierania i poszukiwania informacji,
    • zdolności manualne oraz samodzielność w działaniu.

    Mile widziane:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne),
    • zainteresowania związane z sieciami telekomunikacyjnymi, elektroniką lub nowoczesnymi technologiami,
    • znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • pracę jednozmianową,
    • miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • rozwój osobisty oraz zawodowy,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.
    Z wybranymi osobami skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Opis stanowiska:

    • otwartość na nową wiedzę branżową,
    • umiejętność działania w sposób zorganizowany,
    • precyzyjność, skrupulatność, dbanie o szczegóły.

    Mile Widziane:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów (preferowane kierunkowe: telekomunikacja, zarządzanie produkcją, towaroznawstwo, logistyka lub pokrewne),
    • znajomość programów excel, word,
    • znajomość szeroko pojętej branży światłowodowej.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • pracę jednozmianową,
    • miłą zespołową atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • rozwój osobisty oraz zawodowy,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej.

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Więcej informacji o ofercie można uzyskać pod numer telefonu: 42 611 01 00 wew. 11.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    OPIS STANOWISKA:

    • praca przy montażu złączy optycznych w zakładzie produkcyjnym na terenie Łodzi.

    WYMAGANIA:

    • zdolności manualne,
    • precyzyjność,
    • dobry wzrok,
    • doświadczenie przy montażu urządzeń elektrycznych lub telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem.

    OFERUJEMY:

    • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
    • praca jednozmianowa,
    • miłą atmosferę i pracę w jednej z najlepszych firm w branży,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym,
    • możliwość skorzystania z karty sportowej i dofinansowań do posiłków.

    Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – TEOFILÓW, Kaczeńcowa 8
    Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

    CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

    Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

    Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

    Skip to content