fbpx

LOGOWANIE

Skorzystaj z opcji logowania aby uzyskać dostęp do większej bazy materiałów

REKRUTUJEMY – Dołącz do naszego zespołu!

Prezentacja firmy:

OPTOMER to polska firma z ponad 27-letnim doświadczeniem na rynku optotelekomunikacyjnym. Dostawca rozwiązań dla nowoczesnych pasywnych sieci światłowodowych dla firm telekomunikacyjnych, instalatorskich, operatorów telewizji kablowych, zarówno w Polsce, jak i w Europie. OPTOMER w Polsce jest liderem w dziedzinie produktów dedykowanych sieciom FTTH, będąc głównym dostawcą produktów dla sieci FTTH, FTTB i FTTO dla ORANGE Polska. Specjalizuje się w produkcji patchcordów, pigtaili, fanoutów, splitterów, muf i przełącznic światłowodowych.

Specjalista / Specjalistka Back Office - wsparcie sprzedaży krajowej

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne zespołu sprzedaży krajowej.
  • Przetwarzanie i monitorowanie zamówień sprzedażowych.
  • Wprowadzanie, aktualizacja i weryfikacja danych w systemie ERP.
  • Obsługa obiegu dokumentów – tworzenie, kontrola oraz archiwizacja.
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej.
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów sprzedażowych.
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżących procesów sprzedażowych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej (mile widziane w obszarze sprzedaży).
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.
  • Umiejętności analityczne, dokładność i dbałość o szczegóły.
  • Wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej i funkcjonowania w dynamicznym środowisku.
  • Znajomość systemów ERP lub CRM – będzie dodatkowym atutem.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – mile widziana.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Umowę o pracę i wdrożenie zawodowe.
  • Możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
  • Dofinansowanie do posiłków.
  • Kawa i herbata dostępne w biurze.
  • Bezpłatny parking dla pracowników.
  • Karta sportowa, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe.

Miejsce wykonywanej pracy: Produkcja Optomer – Łódź – TEOFILÓW, Kaczeńcowa 8
Miejsce spotkania rekrutacyjnego: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Skip to content