fbpx

LOGOWANIE

Skorzystaj z opcji logowania aby uzyskać dostęp do większej bazy materiałów

REKRUTACJA: KEY ACCOUNT MANAGER

OPTOMER to polska firma z ponad 27-letnim doświadczeniem na rynku optotelekomunikacyjnym. Dostawca rozwiązań dla nowoczesnych pasywnych sieci światłowodowych dla firm telekomunikacyjnych, instalatorskich, operatorów telewizji kablowych, zarówno w Polsce, jak i w Europie. OPTOMER w Polsce jest liderem w dziedzinie produktów dedykowanych sieciom FTTH, będąc głównym dostawcą produktów dla sieci FTTH, FTTB i FTTO dla ORANGE Polska. Specjalizuje się w produkcji patchcordów, pigtaili, fanoutów, splitterów, muf i przełącznic światłowodowych.

KEY ACCOUNT MANAGER


OBOWIĄZKI:

  • prowadzenie aktywnej sprzedaży na obsługiwanych rynkach zagranicznych oraz nadzór nad procesem sprzedaży,
  • udzielanie doradztwa technicznego oraz wsparcia klientom w zakresie doboru produktów i rozwiązań oferowanych przez firmę OPTOMER,
  • sporządzanie ofert handlowych i prezentacji produktowych,
  • reprezentowanie firmy podczas targów branżowych oraz na wyjazdach zagranicznych,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych klientów,
  • prowadzenie negocjacji handlowych,
  • współpraca z innymi działami firmy.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane kierunki techniczne (telekomunikacja, elektronika, mechatronika, elektrotechnika, informatyka itp.),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • znajomość innego języka obcego (np. niemieckiego, francuskiego lub włoskiego) będzie dodatkowym atutem,
  • prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych,
  • zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • znajomość pakietu MS Office.

OFERUJEMY:

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wdrożenie zawodowe i wsparcie zespołu na start,
  • możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole,
  • elastyczne godziny pracy,
  • dofinansowanie do posiłków,
  • kawa / herbata,
  • karty sportowe i medyczne,
  • ubezpieczenie grupowe.

Miejsce wykonywanej pracy: Siedziba główna Optomer – Łódź, ul. Kaczeńcowa 8

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: monika.jessa@optomer.pl podając w tytule nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji przesłanej w procesie rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do jego realizacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, str 1 z późn. zm.)”.

Administratorem danych zawartych w CV, jest OPTOMER Sp.J. 91-214 Łódź ul. Kaczeńcowa 8. Celem przetwarzania jest udział w procesie rekrutacyjnym, który trwa maksymalnie 6 miesięcy, po którym wszystkie dane zostają trwale usunięte. W każdej chwili możesz skorzystać z przysługujących Ci praw, w tym wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych; poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych; wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję prosimy kierować na adres praca@optomer.pl.

Skip to content